כבר סגרת מלון, אטרקציות וטיסות, כל שנותר הוא לארוז ולצאת מהארץ מאורגנת בנוחות וכמובן גם בסטייל.

אז איך עושים את זה במינימום דאגות?

  1. מקום לדרכון - כבר בשדה התעופה, כל חמש דקות מבקשים ממך להציג את הדרכון לביקורת, ובהמשך גם את כרטיס העלייה למטוס. בא לך מסטיק בדיוטי פרי? בהצלחה עכשיו לחפש הכל בשביל חטיף. "נו, איפה שמתי את הדרכון" ו- "איך כל פעם אני מכניסה את זה למקום אחר?" או הרגע הזה שנראה לך ששכחת את כל הדרכונים בדיוטי". הכי מציק.

ההמלצה שלי: תיק קטן צמוד לגוף ובו הדרכון, כרטיס העלייה למטוס, ארנק קטן פלוס הטלפון - וכך תימנעי מלחפש כל פעם מחדש. שולפת בקלות ומחזירה למקום.

ואם את מאלה שמסתובבים עם תיק גב בחו"ל אז תשאירי את התיק הקטן מלפנים על הגוף ולא תהיי בלחץ גם בשוטטות בעיר.

אופציות באתר: דגם סימפל, פאוץ' אמיליה או מיני בסטי, בו יש גם כיס פנימי עם רוכסן לשמור את המזומנים..

  1. ארנק חו"ל – לפני טיסות תמיד מגיעים לסידור ארנק, מוציאים קבלות ישנות או כרטיסי ביקור ששוכבים בו מי יודע כמה זמן ואז מגיע שלב המיון. איזה כרטיסים כדאי לקחת איתי לחו"ל? את לא באמת צריכה כרטיס קופת חולים, אד"י, זיכוי מהחנות האהובה או חבר מועדון בסופרמרקט.

    ההמלצה שלי: ארנק קטן ייעודי לנסיעות יפתור לך את הבלאגן הזה. תעבירי רק את הכרטיסים שאת צריכה לנסיעהב - רישיון נהיגה וכרטיס אשראי פלוס המטבע הזר - וכל השאר נשאר בארנק "הרגיל" בארץ לכשתחזרי.

    אופציות באתר: ארנק מינימל, ארנק קומפקט או ארנק מבד.

  2. שופניג – אין יותר סיוט מלהסתובב בחו"ל מחנות לחנות עם ערמת שקיות בידיים, להעביר אותן מיד ליד כשהן מתחילות לחתוך את הידיים, והמשקל! תמיד מפתיע אותי כמה כבד זה לקנות בגדים.

ההמלצה שלי:  תיק גב. אחד הדברים שגיליתי בנסיעות האחרונות שלי לחו"ל זה שבימים שאני מתכננת ששופינג אני יוצאת עם תיק גב, אותו אחד ששימש אותי ביום הטיסה. במקום להיסחב עם ערימה של שקיות אני מרכזת את רוב הקניות, אם לא את כולן, בתיק הגב. הרבה יותר נוח כשהידיים פנויות, אין את הסיוט של המשקל, וגם חסכתי את כל שקיות הפלסטיק והנייר שבסוף גם ככה הייתי משאירה במלון.

וכמו בשדה, בדרך כלל אעדיף להסתובב עם תיק צד קטן, לכל מה שהוא מאסט.

אופציות באתר: דגם וונדר.


תזכרו: ככל שתתארגנו מראש כך תוכלו להתרכז בדברים החשובים – פאן פאן ופאן!

שיהיה לכן אחלה טיול ואל תשכחו לשלוח תמונות עם ההיידי שלכן מטיילות בעולם.

שלכן ♡ עדי