שנת 2023 כבר כאן, ואת עדיין מסתובבת עם ארנק גדול?  
בהרבה מקומות בעולם עברו לתשלום בטלפון והשינוי הזה הוא לא פחות ממדהים בעיני, אז אם עדיין לא עשית את זה אני ממש ממליצה לך. זה משחרר, זה מקליל, זה העולם החדש, והכי חשובזה קל ונוח.
עניין התשלום בנייד מאוד משפיע על עולם הארנקים ולדעתירק לטובה! 
ארנק בגודל של פנקס צ׳קים כבר לא רלוונטי. מי משתמש בצקים בכלל? וגם אם כן, את לא באמת צריכה את כל הפנקס. אפשר אחד מקופל ריק בארנק למקרה הצורך. 
ארנק גדול עם פריסה של כרטיסים לגובה, או לרוחב כבר פחות רלוונטי בעידן העכשווי. 
עם יד על הלב, כמה כרטיסים את מוציאה מהארנק במהלך היום? אני יכולה לנחש שאחד, מקסימום שניים.
אני לא אומרת לך לוותר על ארנק בכלל, כי בכל זאת את אולי רוצה שיהיה עליך מזומן, רישיון נהיגה, ת.ז, (אני מפרידה את הכרטיס הביומטרי ואת הספח ומוותרת על העטיפה), וכך גם לגבי כרטיס אשראי, גיפט קארדס, זיכויים או כרטיס קופת חולים. ההצעה שלי שואפת לייעל, לעשות לך חיים קלים יותר, ובעיקר להקטין את המשקל שאת נושאת עליךלוותר על הסרבול והכובד שמגיעים עם ארנק גדול. 
איך את עושה את זה? 
אם את מאלו שמעדיפות את כל הדברים, גם היומיומיים וגם האקסטרות, במקום אחד:
ארנק מתקפל קלאסי
גודל בינוני (13*9.5 ס"מ) ומשקל קליל של 49 גרם, זו הגרסה המתקדמת של היידי לארנק הגדול והעבה של פעם. עם סגירת מגנט נוחה, וחלוקה מרווחת המיועדת להכיל כרטיסים, מטבעות, תעודות, קבלות, שטרות ועודמדובר בארנק סופר פונקציונלי שיהפוך את התיק שלך לפחות כבד באופן משמעותי.
ארנק מתקפל קטן
ארנק מבד
תא מרכזי מרוכסן לכסף מזומן, שטרות מקופלים ומטבעות (ת.ז נכנסת בקלות), פלוס כיס קדמי עם סגירת תיק תק לכל הכרטיסים. 
ֿאם את מינימליסטית ולוקחת איתך רק מה שמאסט:
ארנק מינימל
תמיד קינאתי בגברים שיוצאים מהבית עם ארנק שטוח בכיס האחורי, אז החלטתי לעצב גרסת היידי של אותו מלבן לכרטיסים ולמזומן. ובכלל, לדעתי זה מיושן להתייחס גברים/נשים, כולנו בסה"כ רוצות ורצים נוחות, איכות קלילות וסטייל. 
גם הארנק הזה מגיע במשקל מינימלי של 15.8 גרם, ויש בו מקום לארבעה כרטיסים פלוס רוכסן מרכזי לשטרות ולמטבעות.
ארנק קטן לגבר
ארנק קומפקט
קטן ממדים ושוקל כמו נוצה - 15.8 גרם
אם את בעניין של לסחוב עלייך את המינימום, מהסוג שיעניק לך אפשרות לשליפה זריזה של הפריטים החיוניים שתמיד צריך. את כל השאר תוכלי לאחסן בקייס אחר, שיישלף מידית רק ברגע שזקוקים לו (ואולי כשאת יוצאת להליכה, לדינר, לים, למסיבה, לאירוע, לגינה או אפילו בחופשהיש מצב שתקחי איתך רק את ארנק החיוניים)
ארנק קומפקטי לחו״ל
עוד שימושים לארנק קטן
ארנק לחו"ל
כי מה בעצם צריך בארנק כשיוצאים לחופשה? כסף מקומי, כרטיס אשראי וזהו! מינימום תוספות משקל שיכבידו על יום שלם של פעילויות בחוץ.
ארנק לבני נוער
הקטנטנים שלכם גדלו ועכשיו הם יוצאים מהבית עם מפתח וקצת כסף מזומן. כשהם ארוזים בארנק כזה, אין סיכוי שמשהו ילך לאיבוד.
ארנק עזרה ראשונה
לא יודעת מה איתך, אותי מרגיע שיש עליי בתיק מגבון עטוף (כזה של מסעדות), קיסמי שיניים, כדורים לכאב ראש, פלסטר או שניים וכדומה. 
ספרי לי עם איזה ארנק את מסתובבת ואם עשיתי לך חשק לעשות שינוי. וגם אם השינוי עוד לא קרה, שימי לך את זה בראש. לפעמים צריך רק איזה פוש נוסף קטן